perjantai 15. marraskuuta 2013

Ekat lahjat valmiit!!

Tehtiin äitin kans viime jouluna enolle lahjaksi sytykeruusuja ja ihastuin sillon näihin. Päätin, että täksi jouluksi teen niitä Anopille lahjaksi. Meille kertyi kiitettävä määrä munakennoja ja niitä oon aina ilta-askareina sitte repiny ja rullaillu. 

Oon tuskaillu, että missä minä raskin nuo steariinit sulattaa, kun ei oikee sopivaa astiaa oo ollu. Ja mikä eniten hidasti tekemistäni oli se, että nyt yhtäkkiä kaikki on alkanu tekee näitä ja näitä hehkutetaan niin paljon!! Alkanu jo ärsyttää koko sytykkeet... 

No mut eilen sitten vihdoin sain aikaiseksi..


Ja kyllähän minä niistä tykkään ja kun oikeesti ovat myös hyviä, käytännöllisiä ja tarpeellisia... Ja ennen kaikkea ratkaisevat jo vähän tulevaa lahjakriisiä :) 

Yhteensä ruusuja tuli 115. Kennojahan meille tulee koko ajan hyvällä vauhdilla lisää, että jos loppuu kesken, niin on vielä materiaalia jemmassa :) Kynttilän jämiä mulla oli vaan vähän, kun enemmän tulee tuikkuja poltettua. Niinpä näitä varten jouduin ostamaan neljä isoa kynttilää. Mutta, kun muuten materiaali oli ilmaista, niin ei mielestäni paha hinta joululahjalle....


Mutta nää nyt odottelee meillä jouluun asti :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä käynnistäsi merkki