sunnuntai 15. syyskuuta 2013

100 yötä...ja valmistelu voinee alkaa NYT...

Joulu...olen aina rakastanu joulua, mutta herään liian myöhään ja kaikki ne ideat jää sitten toteutumatta. Olisiko viimeinkin kaikki tänä vuonna toisin?
Kun huomasin viime syksynä tämän juhlistavan päivän päätin jo silloin että tästä minun valmistautuminen alkaa. Sen pohjalta päätimme tehdä myös oman joulublogimme. Mitä kaikkea tänne sitten kertyykään niin se on yllätystä meille itsellekin.
Tätä päivää päätin juhlistaa tietysti glögillä jota kaapista löytyi viime joululta. Vaikka blogin nimi viittaa johonkin niin...minulle kelpaa vain alkoholiton glögi.Alkoholi pilaa minun glögini.
Glögin kanssa tietysti ihania vihreitä kuulia.. joita on AINA jouluna saatava =) Kun lähdin kauppaan päätin ,että yritän löytää kuulien lisäksi jotain jouluista.. ja sieltähän hyllystä löytyikin jouluntuoksuinen kynttilä. Mikäpäs tässä on ollessa... tänään alkaa myös ulkolyhdyn kynttiläkausi. Yöt onkin jo pimeitä.
 
 
Ja tokihan oli kaivettava esiin jokin jouluinen työkin... ja nyt ommellaan joululiinaa vaikka ulkona onkin ihana syksyinen sää...

2 kommenttia:

  1. Oi, vihreitä kuulia, ne kuuluu mulla kans ehdottomasti jouluun! Joulua ei tule ilman niitä...;) Hmmm, tässähän tosiaan voisi hyvissä ajoin aloittaa näitä jouluvalmisteluita, tuppaa käymään vaan niin että päässä on suunnilleen miljoona ideaa mutta joulun jälkeen huomaa ettei niistä tainnut toteutua kovin moni, mutta kovasti yritetään.

    VastaaPoista

Jätä käynnistäsi merkki